dinsdag 29 juli 2014

Summer Cocktail collection

Hey allemaal!

Vandaag wil ik jullie de Summer Cocktail collectie laten zien! Deze collectie is vanaf nu te koop in mijn etsy webshop dus ik dacht dat het wel weer eens tijd werd voor wat foto's!

Ik wilde heel graag een vrolijke zomerse collectie uitbrengen, eentje bomvol glitters waardoor ze in de zon van je nagels af knallen! De Summer Cocktail collectie bestaat uit 5 nagellakken, elk al met een basiskleur van zichzelf waardoor je hier geen kleurtje meer onder hoeft te dragen! Kijken jullie mee naar de foto's?





De eerste die ik jullie laat zien is Lion Tamer! Alle nagellakken zijn gebaseerd op bestaande cocktails, dus ik zou zeggen, laat maar komen die zomer! Lion Tamer heeft een gele basis en zit voor met gouden glitters. Op alle foto's zie je twee laagjes nagellak. Nu moet ik eerlijk bekennen, geel moet je wel staan, en dat doet het mij niet haha! Heb je een donkere huid? Dan staat deze kleur je echt heel mooi.



De tweede die ik laat zien is Mojito! Deze heeft een groene basis en je raadt het al, zit vol met groene glitters. Door de minuscule holografische glitters die er in zitten sprankelt deze kleur echt heel mooi.




De volgende cocktail is Cosmpolitan. Een knalroze basis met holografische glitters. Dit is mijn persoonlijke favoriet. Ik hou van roze en ik hou van holografisch. Wat wil je nog meer?





Purple Rain is ook een grote favoriet van mij. Deze nagellak is diep paars van kleur en dekt perfect in twee dunne laagjes. 




En dan de laatste, Blue Hawaiian. Een turquoise basis met heel veel verschillende kleuren glitters. Deze doet mij heel erg denken aan een wit strand, palmbomen en een hel blauwe oceaan. Ik zie mezelf al zitten :D



Al deze nagellakken zijn dus vanaf nu te vinden in de etsy shop van Let it glitter! De nagellakken kosten 8 euro per stuk. 

Wat denken jullie, passen deze nagellakken een beetje bij deze zomer? 

Liefs,

Suzanne









1 opmerking: