dinsdag 23 september 2014

Hey allemaal,
Jullie kennen vast allemaal de webshop Get Your Nails Done. De leukste (en niet geheel onbelangrijk de goedkoopste) nagellak webshop van Nederland.

Let it glitter! en Get Your Nails Done kennen elkaar al een geruime tijd. Allebei een grote liefde voor nagellak en glitters en allebei een droom met een webshop! Daarom leek het ons leuk om de krachten te bundelen! In samenwerking met Get Your Nails Done is er dan ook een hele leuke collectie nagellakken ontstaan! Deze collectie is exclusief verkrijgbaar op www.getyournailsdone.nl en vandaag ga ik je laten zien hoe deze tot stand is gekomen!



Margo van Get Your Nails Done: 
“Suzanne van Let it glitter! en ik ontmoetten elkaar in november voor het eerst om over een eventuele samenwerking te babbelen. Natuurlijk hoort hier het bijpraten over nieuwe lakjes, andere indie makers en onze voorliefde voor roze en glitters. En terloops noemde zij een GYND collectie. Ik kon het niet loslaten en mailde Suzanne en kreeg al gauw een enthousiast bericht terug. Ik kreeg huiswerk van Suzanne. Kleuren, kleuren combinaties en glitters uitzoeken die ik mooi vond. Later spraken we af en onder het genot van cupcakes stalde Suzanne een fractie van haar glittercollectie uit. Ik kon natuurlijk niet kiezen! Ik liet haar mijn kleurenplannetjes zien. Ik wilde alles in de stijl van GYND – roze, wit, zwart, maar natuurlijk ook roze en zwarte glitters, en een zesde lakje moest lila worden: niet in de GYND stijl, maar na roze m’n favoriete kleur. Elk lakje kreeg iets bijzonders: neon, shimmer, spectraflare, matte glitters, noem maar op. Suzanne zou ze, uit naam van Let it glitter!, exclusief voor GYND maken. Suzanne ging aan de slag en na een tijdje kreeg ik foto’s. Ik moest er naar blijven kijken, zo tof! Na nog een week of 2 mengen in het Let it glitter! hoofdkwartier mocht ik komen testen. Ik was meteen verliefd! Maar perfectionistisch als Suzanne is, wilde ze er nog wat aan veranderen. En uiteindelijk zijn ze perfect geworden. Ik ben er heel trots op en hoop dat iedereen er net zo blij van word als ik!”
Ik heb de nagellakken samengesteld naar wens van Margo, en dit zijn ze uiteindelijk geworden! Het zijn 6 prachtige nagellakken geworden waar ik heel trots op ben. Ik ben erg blij dat we samen zo'n mooie collectie hebben kunnen maken! 

Very Violet



Pinkerton blues


Midnight Passion


Lapland Diamonds


Corny Candy
Swatch van www.misspinkynails.nl


Disco Puma
                                                    Swatch van www.misspinkynails.nl

Uiteindelijk zijn er dus 6 kleuren ontwikkeld die perfect passen bij Get Your Nails Done. Deze 6 kleuren zijn alleen verkrijgbaar in kleine 5 ml flesjes en kosten €4,50 per stuk. De kleuren zijn limited edition en zijn dus maar zeer beperkt te verkrijgen bij Get Your Nails Done!  Neem dus snel een kijkje in de shop!

Liefs,

Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten