dinsdag 7 april 2015

Buzz Lightyear inspired collectie deel 1

Hey allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat geschreven heb. Suzanne, schaam je. Ik moet dan ook bekennen dat ik veel te weinig tijd aan mijn site besteed. Op Facebook en instagram ben ik een stuk actiever, maar helaas blijft deze website nog wel eens achter. Ik ga mijn best doen hier wat verandering in te brengen!

Bij deze wil ik jullie dan ook graag mijn collectie laten zien die ik nog niet zo lang geleden online heb gezet, namelijk de Buzz Lightyear inspired collectie! Dit doe ik in twee delen, en dit is deel 1!

De eerste drie die ik jullie zal laten zien:
-'Star Command' een glitter nagellak met matte sterretjes, witte en neon groene glitters
-'To infinity and beyond' een flakie nagellak
-'Buzz Lightyear' een neon pastel lila creme nagellak























Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen, ik ben gek op Disney. Zo ook op Toy Story en daarmee Buzz Lightyear. Daarom vond ik het een erg leuk idee om daar eens een collectie rond te bouwen. Wees niet bang, ik zal jullie de komende jaren niet overspoelen met Disney collecties (wink wink) maar zo af en toe vinden jullie het vast niet erg. 

Het begon eigenlijk met een geweldige glitter die ik besteld had, een paarsblauwe mini ster. Hier moest ik iets moois mee maken maar de inspiratie ontbrak mij telkens weer. Tot het bekende pixarlampje (hehehe) boven mijn hoofd ging branden en ik opeens moest denken aan Star Command, daar waar Buzz Lightyear toe behoort. De kleur was perfect, en de naam ook! Dus ik ging meteen aan de slag, en het eerste lakje van de collectie was daar!





Dit is waar de collectie mee begon. 'Star Command' is een glitterlak met neon groene glitters, mat witte glitters en paarsblauwe mini sterren. Dit zijn toch wel de signature kleuren van Buzz Lightyear en ik vind deze lak dan ook erg leuk geworden!

'To infinity and beyond' is natuurlijk de bekende uitspraak van Buzz. Ik vond dan ook dat er absoluut een lakje moest komen met deze naam. Het liefst een beetje een lakje met een 'zweverige' uitstraling, of juist iets wat het heelal doet voorstellen. Dat is dus een prachtige lak geworden met regenboog kleurige flakies erin! Deze flakies zijn doorzichtig maar geven een prachtig multicolor effect op je nagels. Perfect voor deze naam! De flakies komen het beste tot hun recht op een donkere basiskleur maar over een pastel kleurtje vind ik ze juist erg mooi.




De derde nagellak die ik jullie laat zien is een pastel creme kleurtje. Omdat het weer lente is krijg ik steeds meer zin in pastel kleurtjes. Omdat ik wel van een beetje pit hou heb ik ze deze keer gemaakt met neon pigment. En dan krijg je prachtige kleuren! Ik heb twee pastel kleuren gemaakt voor deze collectie waarvan ik je in deze post de lila versie laat zien. Deze heet 'Buzz Lightyear'. Groen en lila zijn wel de kleuren waar ik aan denk bij Buzz, vandaar de keuze voor deze twee. 


































Op sommige foto's lijkt deze lila meer blauw, het is wat lastig vast te leggen af en toe. Dit is echt een van mijn favoriete creme lakjes geworden, ik heb hem al ontelbaar vaak gedragen. Zeker met een gouden glitter vind ik deze kleur onwijs leuk staan.

Dit waren de eerste 3 lakjes van de Buzz Lightyear inspired collectie, ik laat jullie snel de andere 3 zien!

Liefs,

Suzanne





Geen opmerkingen:

Een reactie posten