vrijdag 23 augustus 2013

Let it glitter: Custom Made

Hey allemaal!

Zoals jullie weten heb ik mijn eigen nagellak lijn Let it glitter! Deze bestaat uit verschillende soorten glitter nagellak die ik allemaal zelf maak! Ik vind het echt onwijs leuk om te doen en sta ook elke keer weer te springen van enthousiasme als er nieuwe glitters binnen komen. Ik maak verschillende collecties die ik verkoop via Etsy en via mijn webwinkel. Wil je nog meer lezen over mijn nagellak, klik dan bovenin op het kopje Let it glitter nagellak. Maaaar ik maak ook graag eens een uitzondering en maak dan op verzoek een mooie glitter combinatie. Als er iemand een speciale wens heeft wil ik daar graag mijn best voor doen! Kijken jullie mee naar de lakken die ik custom made heb gemaakt?


Deze lak heb ik speciaal voor een vriendin gemaakt die gek is op roze, zilver, wit en pastel. Lief en zoet, dat is wat ze wilde. En dat is wat ze kreeg! Deze lak bevat ronde glitters die ik pas nieuw binnen heb! Ik vind ze ontzettend leuk en zal daar snel nog meer mooie flesjes mee vullen.





Daarna was een goede vriendin op zoek naar een leuk cadeautje voor een verjaardag. Ze wist dat diegene gek was op glitters en op nagellak dus de link was snel gelegd. Voor haar heb ik twee combinaties gemaakt, een blauw/wit/zilveren en een groene holografische. Beide zijn als cadeautje goed in de smaak gevallen!




















































Mocht je dus zelf op zoek zijn naar een combinatie maar kun je die nergens vinden? Bijvoorbeeld jouw favoriete kleuren of die van je favoriete band, dansgroep of voetbalvereniging? Vraag het dan eens aan mij want ik kan deze combinatie wellicht voor je maken! En ik doe het met liefde.

Liefs,
Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten