vrijdag 1 mei 2015

NOTD: Spring nail art

Hey allemaal!

Vandaag heb ik weer een leuke nails of the day voor jullie! Ik begin steeds meer de zin terug te krijgen om lekker bezig te zijn met nail art. Deze keer heb ik gekozen voor een vrolijke nail art met neon pastel kleurtjes, en natuurlijk wat glitter ;)



























Voor deze nail art heb ik gebruikt:

- Base en top coat
- Witte nagellak van Hema
- 'Buzz Lightyear' - neon pastel lila uit de Buzz Lightyear inspired collectie
- 'You saved our lives' - neon pastel groen uit de Buzz Lightyear inspired collectie
- 'Gold shine' - gouden flakie nagellak van Let it glitter!
- Striping tape
- Dotting tool




































Dit is een super makkelijke nail art met een speels resultaat. Op mijn duim en ringvinger heb ik de paarse lak aangebracht en hier overheen de gouden flakie topcoat. Op mijn middelvinger heb een witte basis gebruikt en met een dottingtool stippen gemaakt. Op mijn pink en wijsvinger heb ik striping tape gebruikt om rechte lijnen te maken, heb je een vaste hand dan kun je dit vast ook zonder tape maar bij mij werkt dat dus niet haha. 

Hoe creatief zijn jullie bezig deze lente? 

Liefs,

Suzanne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten